۱۳۹۴ بهمن ۱۶, جمعه

کنترل خانه از راه دور در خانه هوشمند

هنگامی که در خانه هوشمندتان حضور ندارید، می توانید به راحتی یک تماس تلفنی با منزل، نگرانیتان را برطرف نمایید...


- به هنگامی که در منزل حضور ندارید و لوله آب خانه نشت کرده، به راحتی می توانید به سیستم خانه هوشمند خود فرمان بستن شیر برقی آب را بدهید تا از ادامه نفوذ آب به مناطق مختلف جلوگیری شود.


- هنگامی که قبل از رسیدن به منزل در نظر داشته باشید که سیستم سرمایشی و یا گرمایشی منزل را روشن نموده تا هنگام ورودتان، هوای منزل مطبوع شود.


- به راحتی و از راه دور می توانید حضور خود را شبیه سازی نمایید؛ مثلا لامپ پذیرایی را روشن نموده، پرده ها را در ساعات ابتدایی روز باز نموده و در ساعات انتهایی روز، آنها را ببندید، طوریکه بنظر برسد در منزل حضور دارید.


- وقتی که برای چندمین بار کلید خود را پشت در جا گذاشته باشید! بدون خبر کردن کلیدساز، به سیستم هوشمند، فرمان باز نمودن درب را بدهید تا بتوانید وارد منزل شوید. (البته شایان ذکر است که بوسیله کارتخوان نصب شده در جلوی درب خانه نیز می توانید این عمل را انجام دهید.)


- حتی در صورتی که از منزل خود کیلومترها فاصله داشته باشید، باز هم می توانید گیاهان دوست داشتنی خود را از نعمت آب بهره مند سازید. تنها کافیست سناریوی آبیاری که از قبل برای سیستم خود مشخص نمودید را، با یک تماس فعال کنید.



- در یک روز پر ترافیک کاری، بین همهمه و افکار متعدد، بیاد آوردید که دزدگیر منزل فعال نشده، نیازی نیست که به خانه خود برگردید و زمان زیادی را در استرس سپری کنید، شماره منزل را گرفته و به خانه هوشمند خود فرمان دهید تا از خود محافظت کند و خاطر شما را آسوده نماید.



... و اینها بخش کوچکی از ده ها و صدها خدماتی است که خانه هوشمند این شرکت، می تواند در اختیار کاربرانش قرار دهد و آرامش و آسایش زندگیشان دو چندان نماید.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر